inkoop/contractmanagement

 06 27 097 580 

Het belang van betere inkoop

Hoeveel procent van de omzet is bij u inkoopgerelateerd? Bij veel bedrijven is dit zo’n zeventig procent. Leveranciers zijn daarmee zeer bepalend voor het succes van de organisatie. Goede inkoop creëert meerwaarde voor de organisatie. Heeft u daar nog veel in te winnen?

Op het gebied van facilitaire inkoop helpt Candel Facility Solutions u met:

  • analyse inkoopprocessen
  • bepalen inkoopstrategie
  • opstellen inkoopvoorwaarden
  • begeleiden inkooptrajecten

Goede inkoop gaat niet over het vinden van de goedkoopste leverancier. Het gaat om de balans tussen efficiency en kwaliteit. Met een doelgerichte aanpak, met kennis van zaken. Dat helpt u bij het realiseren van de organisatiedoelstellingen.

Contracten die meebewegen

Hoe werkt u samen met leveranciers? Zijn afspraken transparant en controleerbaar? Met gedegen contractmanagement worden afspraken goed vastgelegd. Er wordt actief op gestuurd. Zodat in een dynamische werkomgeving de contracten meebewegen. Dit levert u voordelen op zoals kostenbeheersing, kwaliteitsverbetering en innovatiebevordering.

Candel ontzorgt u met contractmanagement bij zaken als:

  • afsluiten nieuwe contracten
  • doorontwikkelen bestaande contracten
  • voeren van gesprekken met leveranciers
  • kwaliteitscontrole
  • bevorderen van innovatie

Uw inkoop naar een hoger niveau?

Bel voor meer info of vraag een offerte aan.

© 2019 Candel Facility Solutions

      privacyverklaring     -      realisatie: novente